جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/19 15:50
کد خبر: 12965

سلاخی پسر توسط پدر تهرانی به شکل فجیع + عکس

صبح پنجشنبه 11 مهر سال گذشته بود که ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان سقوط مرگبار دختری از طبقه چهارم خانه شان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

صبح پنجشنبه 11 مهر سال گذشته بود که ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان سقوط مرگبار دختری از طبقه چهارم خانه شان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

 

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که  دختر 15 ساله  دست به  خودکشی  زده است و تجسس ها در این زمینه آغاز شد.


فیلم تجاوز  برادر به خواهرش در... + فیلم +18


 

 

ماجرای خودکشی دختر 15 ساله در غرب تهران

تیم پلیسی پی بردند که  دختر 15 ساله  که کوهنورد بوده قبل از اقدام به  خودکشی  در حال قدم زدن با پسر جوانی در خیابان بوده که برادر 19 ساله اش آنها را مشاهده می کند و دختر 15 ساله از ترس برادرش به سرعت به سمت خانه رفته و به پشت به بام ساختمان رفته و خودش را به پایین پرت کرده است.

ماموران در ادامه پی بردند که پدر و مادر این دختر نوجوان اختلاف داشته و مدتی است از هم جدا شده اند و  دختر 15 ساله  همراه برادر و مادرش زندگی می کرده است.

بدین ترتیب بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا  جسد  دختر نوجوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود.

اقدام به قتل پسر از سوی پدر عصبانی

یک سال از ماجرای  خودکشی دختر 15 ساله  گذشت و روز گذشته مراسم سالگرد دختر نوجوان در خانه شان برگزار شد که پدر این دختر دست به اقدام عجیبی زد.

پدر دختر 15 ساله که در مراسم سالگرد دخترش حضور داشت در یک لحظه به سمت آشپزخانه رفت و با برداشتن چاقو به سمت پسرش حمله کرد و پسر 20 ساله اش را هدف 3 ضربه چاقو قرار داد که خیلی زود اهالی داخل خانه وارد عمل شده و مانع ضربات دیگر چاقوی پدر به پسرش شدند.

پسر جوان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود خیلی زود به بیمارستان منتقل شد و با اعلام این خبر به پلیس، بازپرس غلامی در جریان این اقدام پدر قرار گرفت و دستور بازداشت پدر جوان را به اتهام شروع به قتل صادر کرد.

پدر دختر 15 ساله که به دستور بازپرس غلامی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در اعترافاتش گفت: در این مدت ناراحت بودم واگر پسرم بدرفتاری نمی کرد دخترم هیچ وقت دست به خودکشی نمی زد و پسرم را عامل این بدبختی می دانم.

وی افزود: عذاب وجدان داشتم و تصمیم گرفتم پسرم را به قتل برسانم که در روز سالگرد فوت دخترم دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و با برداشتن چاقو به سمت او حمله کردم و قصد داشتم او را بکشم که میهمان ها دستم را گرفتند و نتوانستم ضربات بیشتری به پسرم بزنم.

بنا بر این گزارش، بازپرس غلامی دستور تحقیق از شاهدان ماجرا و مادر پسر جوان را داد و خواست تا پسر جوان پس از بهبودی هدف تحقیق قرار گیرد و پدر این خانواده نیز به اتهام شروع به قتل در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3q5b93