پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 03:09
کد خبر: 12635

آزارشیطانی به معلم بی گناه در آسانسور + جزئیات

فروشنده 30 ساله نیجریه ای به اتهام تجاوز به معلم انگلیسی در دادگاه به 10 سال زندان و اخراج از کشور بعد از اتمام دوره محکوم شد.

شاکی 32 ساله مدعی است که این مرد را در آسانسور دیده و تصور می کرد یکی از ساکنین ساختمان است که با وی صحبت کرده است اما هنگامی که قصد ورود به آپارتمانش را داشته این مرد با زور وارد شده و وی را در اتاق خواب مورد تعرض قرار داده است.

 

طبق اظهارات پلیس ، این حادثه ساعت 7:00 به آن ها گزارش شده و با حضور در محل به تحقیق دراین خصوص پرداختند. متهم نیز همان روز ساعت 11 توسط پلیس دستگیر شده است.

 

مرد نیجریه ای که در دادگاه با اتهامات تجاوز و ضرب و شتم روبه‌رو شده در دفاع از خود ادعا داشت برای دیدن دوستی به این مجتمع رفته که موفق به پیدا کردن اش نشده است.

 

همچنین وی افزود: این زن که به نظر هوشیار نمی آمده در حال حمل کیسه ای بوده که این مرد در جابه جایی آن به وی کمک کرده و به دعوت خانم معلم ضمن ورود به خانه با وی رابطه غیراخلاقی داشته است.

 

افسران پلیس با بررسی دوربین های مدار بسته صحبت این زن و مرد را مشاهده کردند و همچنین دراین فیلم دیده می شود که این زن کیسه ای رابه متهم داده است.

 

بر اساس گزارش پزشکی قانونی رابطه این مرد با شاکی تایید شده و آثار کبودی های کوچکی نیز روی بدن خانم معلم مشاهده شده است.

 

با این وجود احتمال می رود این پرونده در دادگاه تجدید نظر نیز بررسی شود.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3krp84