چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/04 05:12
کد خبر: 12562

مرگ زن تهرانی در انفجار نارنجک مرموز زیر پایش! + عکس

روز 15 شهریور امسال زن جوانی به نام سیمین معصومی خلفلو 54 ساله در مسیر خانه شان در شرق تهران بود که در جلوی خانه های تاکسیرانی در منطقه نبرد جنوبی انفجار عجیبی در برابر پاهایش رخ داد.

روز 15 شهریور امسال زن جوانی به نام  سیمین معصومی خلفلو  54 ساله در مسیر خانه شان در شرق تهران بود که در جلوی خانه های  تاکسیرانی  در منطقه نبرد جنوبی  انفجار  عجیبی در برابر پاهایش رخ داد.

انفجار مرموز نارنجک دست ساز

انفجار در جلوی پای  سیمین  باعث شد تا او دچار آتش سوزی شود و خیلی زود یک زن که در نزدیکی حادثه بود با دیدن این حادثه و آتش روی بدن سیمین به کمکش رفت و توانست او را خاموش کند.

سیمین لباس ها و تنش سوخت و زن جوان از یکی از همسایه ها چادری گرفت و با درخواست خود سیمین او را به خانه دخترش که در نزدیکی محل حادثه بود رساند و سپس دختر خانواده با دیدن مادرش که شوکه شده بود خیلی زود او را به بیمارستان منتقل کرد.

لباس های سیمین بوی گوگرد می داد و پزشکان در ابتدا قصد داشتند با بیهوش کردن مادر خانواده او را به اتاق عمل منتقل کنند اما گاز گوگرد به ریه های سیمین ورود کرده بود و همین مانع بیهوش کردن وی شد و پزشکان تصمیم گرفتند پس از 2 روز درمان و خالی شدن ریه از  گاز گوگرد  او را به اتاق عمل منتقل کردند.

سیمین معصومی خلفلو  نزدیک به دو هفته در بیمارستان تحت نظر قرار داشت اما به خاطر شدت  سوختگی  روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و مرگ وی در هاله ای از ابهام است.

 

مرگ تلخ سیمین روی تخت بیمارستان

علی سید احمدی شوهر سیمین معصومی در خصوص این حادثه مرگبار به خبرنگار رکنا گفت: همسرم روزهایی که در بیمارستان بود درباره اتفاقی که افتاد صحبت کرد و حتی خواستم همسرم را یک روز از بیمارستان مرخص کنند تا محل دقیق حادثه را به ما نشان دهد اما مانع این کار شدند.

وی افزود: همسرم روز حادثه از باشگاه به سمت خانه بوده که ناگهان جلوی پایش انفجاری رخ می دهد و لباس هایش آتش می گیرد که یک زن به کمک همسرم می رود آتش روی زنم را خاموش می کند و در ادامه یک زن از خانه بیرون آمده و یک چادر همسرم را می پوشاند که سیمین گوشی موبایلش را به زن جوان می دهد و از او می خواهد با دخترمان تماس بگیرد و همسرم به کمک زن جوان به جلوی خانه دخترم که در نزدیکی محل حادثه بود می روند.

علی سید احمدی به خبرنگار رکنا گفت: همسرم به کمک دخترم به بیمارستان منتقل شد و ولی چون داخل ریه هایش گوگرد بود نمی توانستند همسرم را بیهوش کنند و به اتاق عمل ببرند و ابتدا اعلام کردند همسرم 30 درصد دچار  سوختگی  شده اما بعد 2 روز بعد که همسرم به اتاق عمل منتقل شد از سوی پزشکان اعلام کردند که 70 درصد دچار  سوختگی  شده است.

وی در پایان گفت: همسرم نزدیک به 10 روز در بیمارستان بستری بود و تلاش پزشکان برای نجات جان همسرم ادامه داشت تا اینکه ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه 27 شهریور ماه روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

وی افزود: بیمارستان علت مرگ را سوختگی به خاطر انفجار نارنجک دست ساز اعلام کردند که پرونده در دادسرای نبرد تشکیل شده و بعد از یک هفته از این ماجرا دادسرای نبرد دستور داده پرونده در دادسرای امورجنایی تهران تشکیل و پیگیری شود.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی عاملان این  انفجار  مرگبار نارنجک دست ساز و بررسی های بیشتر ادامه دارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n5ek3