پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/18 03:26
کد خبر: 12026

پیرزن 65 ساله موادفروش در جنوب تهران دستگیر شد + جزئیات

سرهنگ" ایوب صالحی" رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گفت: چهارشنبه عصر 12 شهریورماه یکی از اهالی محله امامزاده حسن به کلانتری ۱۴۹ مراجعه و از خرده فروشی مواد مخدر از سوی زنی ۶۵ ساله در محل سکونتش شکایت کرد.

سرهنگ" ایوب صالحی" رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گفت: چهارشنبه عصر 12 شهریورماه یکی از اهالی محله امامزاده حسن به کلانتری ۱۴۹ مراجعه و از خرده فروشی مواد مخدر از سوی زنی ۶۵ ساله در محل سکونتش شکایت کرد.
 

وی بیان داشت: با دریافت شکایت ماموران کلانتری ۱۴۹ بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و مراقبت های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که تعدادی افراد مشکوک به محل سکونت این خانم در تردد هستند، افزود: نتیجه تحقیقات انجم شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

 

دستگیری زن مواد فروش در تهران

رئیس کلانتری امام زاده حسن تصریح کرد: تیمی از ماموران کلانتری 13 شهریور ماه به محل اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفگاه وی 500 گرم هروئین و ۱۵میلیون تومان وجه نقد حاصل فروش مواد مخدربود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: این خانم 65 ساله به کلانتری انتقال و در بررسی های اولیه مشخص شد که پسر این خانم نیز سال گذشته با کشف دو کیلوگرم هرویین راهی زندان شده است .

سرهنگ ایوبی افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27oyd4