جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/17 02:27
کد خبر: 12021

ازدواج جنجالی یک دختر و پسر خردسال + عکس

در برخی جوامع امروزی برخلاف سایر جوامع سن ازدواج روز به روز کاهش می یابد و ازدواج بین نوجوانان و حتی گاهی در موراد نادر خردسالان نیز گزارش می شود

در برخی جوامع امروزی برخلاف سایر جوامع سن  ازدواج  روز به روز کاهش می یابد و ازدواج بین نوجوانان و حتی گاهی در موراد نادر خردسالان نیز گزارش می شود اما موردی که در این بخش از سرگرمی نمناک خواهید دید متفاوت است و هیچ مشکلی در مورد سن زوجین وجود ندارد اما مطمئنا کسی این واقعیت را باور نمی کند.

 

 


جهت دیدن تصویر +۱۸ از لحظه کشته شدن پسر اوتیسمی اینجا کلیک کنید


 

یکی از کارمندان ثبت اسناد با دیدن زوج مراجعه کننده شوکه شد ، او نمی دانست چه واکنشی مناسب است چرا که پشت میز خود یک دختر و پسربچه ی کم سن و سال را می دید که برای ثبت ازدواج خود به او مراجعه کرده بودند.
طبق انتظار او ابتدا مخالفت کرد و صحبت هایی در مورد نادرست بودن این اقدام به آنها گفت اما زمانی که مدارک شناسایی را مشاهده کرد متوجه اشتباهش شد ؛ زوج جوان کودکان خردسال نبوده اند بلکه دختر و پسرجوانی بودند که به دلیل مشکلی خاص در این وضعیت بودند.

 

این دختر و پسر جوان 20 و 22 ساله هردو به سن قانونی ازدواج رسیده بودند اما به دلیل اختلال رشد در این وضعیت باقی مانده بودند ، چهره و قد آنها درست شبیه یک کودک خردسال بود و تشخیص سن واقعی آنها کار ساده ای نبود. dwarfism (کوتوله) ماندن علتی بود که دختر جوان را با وزنی کمتر از 30 کیلوگرم و قدی 130 سانتی متری در سن جوانی حفظ کند البته همینطور در مورد پسر جوان که کمی از لحاظ جثه بزرگتر از عروس خانم بود.

 

Pw5x0BFT9x5z

 

 

منبع: پندارآنلاین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2x55z4