چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 13:48
رپرتاژ/آگهی
کد خبر: 11486

باربری چیست؟ و به چه صورت‌هایی انجام می‌شود؟

یکی از دغدغه‌هایی که افراد برای تغییر محل زندگی و منازل خود دارند، حمل بار و اسباب کشی منزل است و اکثراً به خاطر دشواری‌های جابه‌جایی اثاثیه منزل، هیچ کس دل خوشی از اثاث کشی ندارد، شما چطور؟

یکی از دغدغه‌هایی که افراد برای تغییر محل زندگی و منازل خود دارند، حمل بار و اسباب کشی منزل است و اکثراً به خاطر دشواری‌های جابه‌جایی اثاثیه منزل، هیچ کس دل خوشی از اثاث کشی ندارد، شما چطور؟

 

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیقی درباره باربری و نحوه انجام آن در اختیارتان بگذاریم، اگر قصد جابه جایی و تغییر محل زندگی‌تان را دارید، همراه ما باشید زیرا نکات و توصیه‌های این مقاله درباره باربری به شدت برایتان مفید خواهد بود.

 

 

باربری و انواع آن

برای باربری تعاریف متعددی وجود دارد اما ساده‌ترین آن جابه‌ به جایی اثاث  و لوازم منزل، اداره، شرکت و یا هر مکان دیگری به یک مکان جدید می‌باشد و به کلیه فرآیندهایی که در آن حمل بار انجام می‌شود باربری می‌گویند. باربری روش‌های متنوعی دارد که آن‌ها را برایتان معرفی می‌کنیم.

 

 

  • باربری زمینی

بیشتر افراد برای جابه جایی اثاثیه و لوازم منزل خود باربری زمینی را انتخاب می‌کنند و باربری زمینی معمولا به وسیله اتومبیل‌ها من جمله وانت بار و کامیون انجام می‌شود.

 

 

  • باربری به وسیله قطار

جالب است بدانید که باربری گاهی توسط قطارهای باربری نیز انجام می‌شود و این روش معمولا برای جابه جایی اثاثیه منزل کاربرد نداشته وصرفا برای حمل بار‌های تولیدی انجام می‌شود.

 

 

  • باربری هوایی

علاوه بر روش‌های زمینی در بعضی مواقع افراد به دلیل فاصله طولانی و یا حجم سنگین مجبور به باربری هوایی نیز می‌شوند، لازم به ذکر است که این روش نیز معمولا برای اسباب کشی منازل استفاده نمی‌شود.

 

 

  • باربری دریایی

برعکس روش‌های هوایی باربری دریایی برای اسباب کشی لوازم و وسایل منزل بسیار کاربردی می‌باشد وحمل بار از این طریق نیز انجام می‌شود.

به عنوان مثال تصور کنید که قرار است از یک شهر بندری برای نقل مکان به یکی از جزایر جنوبی بروید، وسایل منزل خود را چگونه جا به جا می‌کنید؟ بدون شک به باربریدریایی نیازمند بوده و این تنها روش ممکن برای حمل اثاثیه منزل می‌باشد.

 

افرادی که به دنبال خدمات باربری برای حمل بار و جا به جایی اثاث منزل هستند، متناسب با نیاز و شرایطی که دارند، می‌تواند خدمات باربری را انتخاب کنند، اما مسئله‌ای که خیلی مهم می‌باشد انتخاب یک شرکت خدماتی باربری مناسب جهت اسباب کشی منزل است.

در ادامه مهم‌ترین فاکتورها و ویژگی‌هایی که یک شرکت خدمات حمل بار و اسباب کشی باید داشته باشد، برایتان بیان می‌کنیم و اطلاعاتی در اختیارتان می‌گذاریم، با ما همراه باشید.

 

 

ویژگی‌های یک شرکت باربری معتبر

توجه داشته باشید شرکتی که برای باربری اثاثیه منزل و یا محل کار خود انتخاب می‌کنید تمامی ویرگی‌های زیر را دارا باشند تا هیچ‌گونه مشکل و استرسی در این زمینه نداشته باشید.

 

  1. اعتبار شرکت خدمات باربری

در وهله اول باید به رسمی بودن وداشتن اعتبار شرکت خدمات باربری که جهت اثاث کشی منزل خود انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کرده و فرآیند باربری به درست‌ترین شیوه ممکن انجام شود.

شرکت خدماتی پین ورک یکی از متعهد و معتبرترین شرکت‌های خدملتی آنلاین می‌باشد و خدمات ویژه‌ای در زمینه باربری ارائه می‌دهد، برای کسب اطلاعات دقیق در زمینه خدمات باربری پین‌ورک (pinwork) می‌توانید به وب سایت  https://pinwork.ir/ مراجعه کنید.این خدمات توسط افراد آموزش دیده و متخصص در زمینه اثاث کشی ارائه داده می‌شود.

 

  1. مقرون به صرفه بودن خدمات باربری

شرکتی که برای انجام خدمات باربری انتخاب می‌کنید باید قیمت کاملا مناسب و زیر نظر اتحادیه داشته باشد و هم چنین مقرون به صرفه نیز باشد.

لازم به ذکر است که شرایط به روی قیمت باربری آنلاین تاثیرگذار می‌باشند، به عنوان مثال اگر خدمات باربری را از شهری به یک شهر دیگر ببرید با حمل بار داخل شهری قیمت متفاوتی داشته و یا قیمت وانت بار با حمل بار با کامیون متفاوت می‌باشد.

 

  1. پیروی از استانداردهای باربری

باربری باید به نحوی انجام شود که به اثاثیه منزل شما کوچک‌ترین آسیبی وارد نشود و این نیازمند دقت در بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل می‌باشد. برای همین منظور کلیه ظروف شکستنی باید با پلاستیک‌های حباب دار محافظت شوند و هم چنین لوازم داخل کامیون باید ثابت بوده و در مدت جابه جایی در معرض سقوط نباشند.

 

  1. پشتیبانی خدمات

شرکت خدمات باربری باید داری پشتیبانی آنلاین باشد تا در مواقعی که مشکلیو یا سوالی داشته باشید پاسخگوی شما باشند و در این زمینه بتوانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند‌.

 

  1. دسترسی آسان به شرکت

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت باربری درجه یک، دسترسی آسان به آن می‌باشد. به عنوان مثال یک شرکت خدماتی مطمئن، باید نیروی کار فعال داشته و قابلیت پشتیبانی در تمامی مناطق اعم از شرق و غرب را داشته باشد و pinwork این امتیاز مثبت را دارد و شما می‌توانید از نقاط مختلف تهران و کرج خدمات باربری خود را ثبت و سفارش دهید.

 

 
 

FjmgL6JCNqDR

 

اسباب و اثاث کشی و حمل بار با پین ‌ورک (pinwork)

شرکت خدماتی پین‌ورک از ابتدا تا انتهای اسباب کشی شامل بسته بندی اثاثیه و حمل اثاثیه منزل تا مقصد و جابجایی اثاث منزل توسط کارگر اسباب کشی باشماست.

با وجود کارگر باربری و کارگر اسباب کشی باتجربه و حرفه‌ای pinwork در بسته بندی و جابه جایی اسباب و اثاثیه منزل دیگر نگران چیزی نباشید و با خیالت راحت و آسوده کارهای اسباب کشی و حمل اثاث منزل حتی از راه دور و بدون حضور در محل نیز به پین‌ورک بسپارید.

 

پین‌ورک متناسب با حجم اسباب و اثاثیه برای حمل و نقل خاور، کامیون را دراختیار شما قرار می‌دهد. کافیست به وب سایت این شرکت به آدرس www.pinwork.ir  مراجعه کنید و خدمات اسباب کشی آنلاین را انتخاب کنید و یا از طریق اپلیکیشن پین‌ورک اقدام به ثبت سفارش نمایید و بهترین کارگر اسباب کشی در تهران را با بررسی سوابق و نظر سایر مشتریان انتخاب کنید.

 

همچنین می‌توانید قیمت و تعرفه‌های باربری پین ورک را با توجه به شرایط، میزان و حجم بار، مسافت مقصد باربری، باریری با آسانسور یا بدون آسانسور و سایر شرایط به صورت کاملاً شفاف دریافت نمایید.

 

اگر دسترسی به اینترنت ندارید و یا کار با اپیکیشن برای شما دشوار است، جای هیچ نگرانی نیست، زیرا می‌توانید با شماره 87700770 - 021 تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را توسط کارشناسان پین ورک ثبت کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nevg3