سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 12:12
کد خبر: 11482

اعتراف مرد شیشه‌ای به قتل مادر و کودک

​مرد شیشه‌ای که به اتهام قتل زن همسایه و پسر یکساله اوتحت تعقیب تیم جنایی شهرستان بهارستان بود، بازداشت شد.

به زن ۲۳ ساله‌ای همراه پسر یکساله‌اش به نام ارسلان در خانه‌شان در قلعه میر شهرستان بهارستان به قتل رسیدند و قاتل که سر هردویشان را با چاقو بریده بود با دزدیدن گوشی تلفن همراه زن جوان، فرارکرده بود. جسد آن‌ها را پدر خانواده یافته و به پلیس خبرداده بود. در بازرسی محل توسط بازپرس جنایی، او چاقویی خون آلود را همراه کلاهی در زیر کابینت پیدا کرد.

بازپرس سپس به تحقیق از همسایه‌ها پرداخت و متوجه شد این کلاه شبیه کلاه پسر یکی از همسایه‌هاست. مرد جوان به شیشه اعتیاد شدیدی داشت. مرد ۲۸ ساله به عنوان تنها مظنون تحت تعقیب قرارگرفت. سرانجام جمعه شب، بیست و چهارم مرداد امسال او نزد خانواده اش رفت و پول خرید شیشه را از آن‌ها گرفت و بعداز خرید مواد به خیابانی در همان حوالی رفته و مشغول مصرف شیشه بودکه ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه بازداشت شد.

او در بازجویی‌های قضایی به دو جنایت اعتراف کرد و گفت:آن روز شیشه مصرف کرده بودم و در پی توهم ناشی از آن از راه پشت بام وارد خانه زن همسایه شده و گمان می‌کردم که او نامزد سابقم است که از خانه‌شان در شهرستان به آنجا آمده، زن صاحبخانه با دیدن من وحشت کرده و فریاد زد تا همسایه‌ها را خبر کند و نجات یابد که هول کردم و با چاقو سر او را بریدم، پسر ش بلندشده و گریه می‌کرد. سر او را هم بریدم. وقتی به خودآمدم دو نفر را کشته بودم و بعد با دزدیدن گوشی تلفن همراه آن زن فرار کردم و بعداز ۱۲ روز بازداشت شدم.

 

 

منبع: جام جم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j9ol3