دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/23 12:33
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 10546

انتشار اولین نسخه بتا iOS 14 و iPadOS 14

اگر گوشی آیفون و یا تبلت آیپد دارید حالا این شانس را دارید که بدون داشتن اکانت دولوپری 99 دلاری اپل، این دو سیستم عامل بعدی اپل را تجربه کنید چرا که اپل اولین نسخه بتا عمومی iOS 14 و iPadOS 14 را به عنوان نسخه بعدی سیستم عامل گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خود منتشر کرده است.

به گزارش شمانیوز به نقل از جی اس ام آرنا، اگر گوشی آیفون و یا تبلت آیپد دارید حالا این شانس را دارید که بدون داشتن اکانت دولوپری 99 دلاری اپل، این دو سیستم عامل بعدی اپل را تجربه کنید چرا که اپل اولین نسخه بتا عمومی iOS 14 و iPadOS 14 را به عنوان نسخه بعدی سیستم عامل گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خود منتشر کرده است.

این یعنی شما حالا می‌توانید برخلاف نسخه توسعه‌دهندگان که صرفا به توسعه‌دهندگان تعلق دارد، هر کدام از این دو نسخه آزمایشی را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و تجربه کنید البته فراموش نکنید که با یک نسخه آزمایشی سر و کار دارید.

اپل همچنان عرضه نسخه نهایی iOS 14 و iPadOS 14 را برای پاییز برنامه‌ریزی کرده است و در عین حال مانند همیشه و پیش از عرضه نسخه نهایی، هر دو هفته یک بار شاهد عرضه یک نسخه بتا عمومی از این دو سیستم عامل خواهیم بود. این روش خوبی برای پیدا کردن مشکلات و باگ‌ها پس از تجربه توسط گروه بزرگی از کاربران و برطرف کردن آنها پیش از عرضه نسخه نهایی است.

مطابق معمول همیشه، انتشار نسخه بتا عمومی آپدیت‌های اپل معمولا با دوره عرضه نسخه آزمایشی توسعه‌دهندگان همزمان و یا نزدیک است. بنابراین می‌توان انتظار داشت نسخه دوم بتا توسعه‌دهندگان این دو سیستم عامل همین هفته منتشر شود و در عین حال نسخه بتا عمومی منتشر شده کم و بیش همان نسخه دوم بتا توسعه‌دهندگان باشد.

 

منبع:شمانیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yygm4