جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 05:03
کد خبر: 35202

اصابت گلوله به صورت میزبان حین تیراندازی در جشن تولد!

تیراندازی در یک جشن تولد منجر به زخمی شدن یک نفر شد.

در حادثه‌ای تلخ در یک جشن تولد در هند یکی از شرکت کنندگان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مرد از ناحیه صورت مورد هدف قرار گرفت، این حادثه در روستای جوناپور در منطقه فاتح پور بری واقع در دهلی هند رخ داد.

 بر اساس گزارش‌های رسانه‌های محلی، مجروح قصد داشت متهم را از شلیک هوایی در جشن تولد بازدارد که دچار این حادثه شد.

 به گفته "چندان چودری"، معاون پلیس محلی، حوالی ساعت ۲۰ جمعه شب با پلیس فاتح پور بری تماسی مبنی بر وقوع یک حادثه تیراندازی در این روستا گرفته شد. پلیس هند پس از رسیدن به محل حادثه متوجه شد که این حادثه در جشن تولد یک کودک اتفاق افتاده است. تمام اهالی محله در خانه کودک جمع شده بودند. چند نفر نیز در تراس مشغول نوشیدن و خوردن بودند که تیراندازی انجام شد.

"وینود"، برادر مجروح در گفتگو با یک کانال خبری هندی گفت: «یک جشن تولد برای یک کودک دو ساله ترتیب داده شد بود. متهم مستقیماً به تراس رفت و ۸ گلوله شلیک کرد. برادر کوچکترم از او می‌خواهد شلیک را متوقف کند، اما او این کار را انجام نداد. او سه گلوله دیگر شلیک کرد که یک گلوله به صورت برادرم اصابت کرد.»

 پلیس هند پس از دریافت شکایت، متهم را به نام رانپال با نام مستعار شوتر، ساکن جونا پور، هند دستگیر کرد. پس از دستگیری متهم مشخص شد که او قبلاً در چهار پرونده جنایی از جمله تلاش برای قتل و حمل غیرقانونی اسلحه دست داشته است.

تحقیقات پلیس هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dpdn