پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/19 07:38
کد خبر: 34975

ببینید | راهکار عجیب وزیر دفاع پاکستان برای کنترل جمعیت!

اظهارات عجیب وزیر دافع پاکستان در مورد کنترل جمعیت او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد.

 گاهی اوقات رهبران سیاسی اظهاراتی می‌کنند که نه تنها منطقی به نظر نمی‌رسد بلکه خنده دار است.. اغلب اوقات چنین ویدئو‌هایی در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شوند و مردم را در اینترنت درمورد نظرات این سیاست مداران که در یک محیط عمومی عنوان شده به فکر فرو می‌برد.

یکی از این ویدئو‌ها که به تازگی منتشر شده مربوط به پاکستان است. خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان در مورد کنترل جمعیت در یک کنفرانس خبری، راهکاری را مطرح کرد که نه تنها موجب خنده حضار بلکه واکنش طنز کاربران در فضای مجازی شد.  

 این ویدئو به دلایل این اظهار نظر عجیب وزیر دفاع پاکستان در اینترنت در حال دست به دست شدن است.

 نایلا عنایت، روزنامه نگار محلی اولین بار این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: «وزیر دفاع در نشست خبری به فرضیه عجیبی در خصوص افزایش جمعیت اشاره کرد. وزیر دفاع پاکستان گفت: «تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بچه‌ها را نمی‌توان بعد از ساعت ۸ شب به دنیا آورد. وزیر دفاع گفت: «در کشور‌هایی که بازار‌ها در ساعت ۸ شب تعطیل می‌شوند، افزایش جمعیت وجود ندارد.»

این ویدئو اظهار نظر وزیر دفاع پاکستان پس از آنکه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد کاربران را متحیر کرد. این ویدئو با واکنش طنز کاربران همراه بود.

 کاربری به طعنه نوشت: "این یک یافته درخشان توسط تحقیقات دولت پاکستان است. این یک کمک بی نظیر به بشریت است. باید به آن‌ها بالاترین جایزه در زمینه تحقیقات علمی در جهان داده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qx9a