یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/28 05:39
کد خبر: 9307

دختر 9 ساله عقد موقت شده با پسر شیطان صفت کیست؟+فیلم

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آزار دختربچه‌ای با رضایت پدرش، از دستگیری فرد مذکور خبر داد و گفت این سازمان به دنبال شناسایی خانواده کودک آزار دیده است.

به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که تماشای آن از حد تحمل هر انسانی خارج است و فردی در آن اعلام می‌دارد که کودک آزاری (تجاوز به کودک) با رضایت پدر و برادر هیچ مانعی ندارد و سپس از آزار یک کودک توسط خودش به جای کرایه منزل با رضایت پدر می‌گوید.

 


برای دیدن کامل این کلیک اینجا کلیک کنید...


 

 

 

بهزیستی در جست و جوی دختر آزاردیده / پسر پلید مدعی ازدواج با دختر 9 ساله بود

حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در ارتباط با این فیلم، به بازداشت این فرد اشاره کرد و گفت: در حال شناسایی خانواده دختربچه هستیم و به محض شناسایی او، حمایت‌های روانی و اجتماعی به طور قطع برای این کودک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به حقوق کودک وظیفه آحاد جامعه اعم از رسانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای حمایتی و انتظامی و قضایی است؛ به محض اطلاع از انتشار این فیلم مذاکراتی با مراجع قضائی اعم از دادگستری و دادستانی انجام شد.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: این کار حتی برای شوخی هم نباید انجام شود، چه برسد به آنکه بخواهد عملیاتی شود؛ چه فردی که از کودک سوءاستفاده کرده و چه افرادی (خانواده کودک) که زمینه این کودک آزاری را فراهم کردند مورد پیگرد قرار خواهند گرفتند.

 


فوری// جهت ثبت نام وام 100 میلیونی اینجا کلیک کنید


 

 

حمایت روانی و اجتماعی از دختر 9 ساله آزاردیده

مسعودی فرید در پاسخ به این سئوال که آیا دختربچه آزاردیده از خانواده اهمال‌کار خود جدا خواهد شد و به بهزیستی سپرده می‌شود، افزود: این مساله بستگی به بررسی‌های بیشتر دارد؛ در وهله اول حمایت‌های روانی و اجتماعی برای کودک اجرا می‌شود و سیاست ما این است که از خانواده حمایت‌های اجتماعی و روانی لازم صورت گیرد و اگر پدر کودک در این زمینه اهمال کرده باشد مورد پیگیری قضائی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: از دادستان خواسته‌ایم تا به عنوان مدعی‌العموم وارد این پرونده شود و چنین مساله‌ای نیاز به شکایت ندارد. مدعی‌العموم وارد می‌شود اما سازمان بهزیستی کشور به عنوان نهاد حامی حقوق کودک نیز این مساله را تا مرحله آخر پیگیری خواهد کرد

 

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d8jq2