پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/26 05:06
کد خبر: 9281

بازیگر خاطره ساز ایرانی ها بر اثر کرونا جان باخت + عکس

کرونا جان بازیگر سریال پدر مجرد را گرفت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: همزمان با بازپخش سریال ژاپنی «پدر مجرد» در ایران، یکی از بازیگران این سریال قدیمی به دلیل ویروس کرونا درگذشت.

 

سریال پدر مجرد در سال 1364 در حالی برای اولین بار از تلویزیون ایران پخش شد که نزدیک به 10 سال از ساخت آن در کشور ژاپن می گذشت. نزدیکی فرهنگ 2 کشور ایران و ژاپن سبب شد که این سریال در آن سال‌ها طرفداران زیادی را داشته باشد.

 

 

کرونا بلای جان بازیگر زن سریال پدر مجرد

از چند روز پیش شبکه تماشا برای سومین بار بازپخش این سریال را آغاز کرده است که برای بسیاری از خانواده ها این سریال نوستالژی خاطرات دهه 60 که همراه با جنگ و بمباران بود، به همراه داشت.

اما نکته قابل توجه این سریال می‌توان به سرنوشت تلخ شویچی و درگذشت ساچی(نامادری شویچی) بر اثر ویروس کرونا اشاره کرد.

این سریال ژاپنی در زمان پخش خود در ابتدای دهه شصت و سال‌های آغازین پس از انقلاب، با فضای درام اجتماعی و تِم به شدت احساسی و خانوادگی خود، در عمق جان خانواده‌های ایرانی جای گرفت.

شاید از دیدگاه فنی و هنری و در مقایسه با شرایط سرشار از فناوری امروز، این مجموعه حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما بی‌شک با یادآوری خاطرات تلخ و شیرین برای مخاطبان دیروز صداوسیما، اشک‌ها و لبخندهای زیادی را در برابر قاب چهارگوش تلویزیون به تصویر خواهد کشید.

سریال تلویزیونی پدر مجرد یک درام تلوزیونی شامل 40 قسمت است که برای اولین بار در دسامبر سال ۱۹۷۶ میلادی از شبکه TBS ژاپن پخش شد. داستان سریال پدر مجرد درباره پسر بچه‌ای به نام ” شوییچی ” با بازی ” کازوتاکا ” می باشد که پدر و مادر خود را از دست داده است و اکنون عموی او، مراقبت از برادر زاده خود را بر عهده گرفته است.

این درام، شرح رابطه عاطفی این دو شخصیت در زندگی روزمره می باشد که گاه این فاصله بسیار دور و گاه نزدیک است! سریال تلویزیونی پدر مجرد با تخیلات و احساسات پسر بچه داستان آمیخته است که اکنون عموی او، سعی دارد جای خالی والدین را برایش پر کند و…

 

 

شوییچی(کازوتاکا نیشیکاوا)

سرنوشت بازیگر خردسال سریال پدر مجرد بسیار تلخ بود. چه کسی فکر می کرد شوییچی بعدها به یک قاتل تبدیل شده و به حبس ابد محکوم شود.

وی متولد 1967 است که در 6 سالگی با سریال گرگ کودکان کار خود را آغاز و در سال 1976 در سریال پدر مجرد نقشی شوییچی را باز کرد که البته در حد فاصل این سال‌ها و بعدش هم در چند فیلم و سریال حضور داشته است که می‌توان به فرار سامورایی اشاره کرد.

وی در جوانی به آمریکا مهاجرت کرد اما در بازگشت به ژاپن، مربی شنا شده و در انتخابات شورای شهر بخش نیگاتا به موفقیت دست یافت. در سال 1999 از سیاست کناره گیری کرده و چندی بعد به دلیل مشکلات مالی مرتکب قتل شده و 5/5 میلیون ین سرقت کرده و به هنگ‌کنگ و تایلند متواری شد. وی در سال 2000 دستگیر و به دلیل قتل و سرقتی که انجام داده است، به حبس ابد محکوم شد.

 

 

کی تا زاوا پدر شوییچی(کنیچی ساکوراگی)

متولد سال 1948 ژاپن بوده که علاوه بر بازیگری، سابقه خوانندگی، کار در رادیو و ورزش در رشته جودو را هم داشته و رستورانی با نام خود رار دارد.

آغاز شهرت وی با سریالی با نام کاراگاه بوده که در اوایل اوایل دهه 70 میلادی قرن پیش به دست آورده بود.

وی در سریال های تلویزیونی حضور بسیار فعالی داشته که ادامه دارد و این در حالی است که تعداد فیلم‌های سینمایی وی با عدد 20 هم نمی‌رسد.

این بازیگر در سریال پدر مجرد عموی شویچی بود که خود اصرار دارد شویچی وی را پدر خطاب کند. کی تازاوا خود در کودکی پدرش را از دست داده بود و برادرش وی را بزرگ کرده و حالا برادرش در تصادف فوت کرده بود، می خواست دین خود را ادا و پسر وی را نگه‌داری کند.

 

 

ساچی(کومیکو اوکا)

ساچی در سریال پدر مجرد نقش نامزد کی تازاوا را اجرا می‌کند. کسی که در نهایت به عنوان مادر جدید شویچی مسوولیت وی را در آغاز زندگی به عهده می‌گیرد.

 

 

کرونا جان بازیگر زن سریال پدر مجرد را گرفت

کومیکو اوکا متولد سال 1956 بوده و جالب اینکه مدتی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

او در اوایل بیماری خود به تب مبتلا شد و تنها سه روز بعد و پس از بدتر شدن وضعیتش به بیمارستان منتقل شد و بلافاصله به او دستگاه تنفس متصل شد اما در نهایت نتیجه آزمایش او در ابتلا به بیماری کووید 19 مثبت اعلام شد.

این بازیگر پس از مدت کوتاهی جدال با کرونا درگذشت. گفته می شود یکی از دلایل درگذشت او به دلیل پرتودرمانی هایی است که او از مدتی قبل به دلیل ابتلا به سرطان سینه انجام داده بود.

همسر و دختر وی نیز بازیگر بوده و خود وی علاوه بر بازیگری، سابقه دوبلوری هم داشته است.

از سایر بازیگران این سریال هیساو دزایی(مرد صاحبخانه) در سال 1998 و در 74 سالگی درگذشت و همسر وی در این سریال هم خانم کوبایاشی هم در سال 2003 درگذشته است.

نوگایا چاپتر که نقش پدر زن در این سریال را بازی می کرد هم در سال 2003 و همسرش در این سریال کاواچی موموکو در سال 1998 در 66 سالگی چشم از جهان بسته‌اند

 

 

منبع: رکنا 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gbk54