پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 09:53
کد خبر: 9031

دعوای تتلو و سردار ازمون شدت گرفت + تصاویر

در پی انتقاد سردار آزمون از واکنش عجیب امیرحسین مقصودلو نسبت به مرگ دردناک آتنا اصلانی، خواننده مذکور پست های توهین آمیزی را علیه ستاره تیم ملی منتشر کرد.

خبرنگار شمانیوز نوشت: در پی انتقاد سردار آزمون از واکنش عجیب امیرتتلو نسبت به مرگ دردناک آتنا اصلانی، خواننده مذکور پست های توهین آمیزی را علیه ستاره تیم ملی منتشر کرد.

 
 
پس از مرگ دردناک آتنا اصلانی کودک هفت ساله ای که به شکل ناجوانمردانه ای به قتل رسید امیرحسین مقصودلو در پستی اینستاگرامی به اظهار نظر در خصوص این فاجعه پرداخت و کوتاهی پدر و مادر و همچنین نداشتن حجاب کودک ۷ ساله را عامل اصلی این جنایت قلمداد کرد و به طرفدارانش توصیه کرد برای در امان ماندن از خطر حتماً از حجاب استفاده کنند.
 

kmSzb2Xw6Ig1

 
 
این اظهار نظر عجیب انتقادات بسیاری را در فضای مجازی حتی در میان چهره های مطرح به همراه داشت. سردار آزمون هم در واکنش به ادعای مقصودلو (ملقب به تتلو) در اینستاگرام متنی را منتشر کرد که در بخشی از آن چنین آمده است: "من به عنوان ترکمن که ترک و ترکمن یکی هستش واقعاً از قتل آتناجان ناراحت شدم و دلم شکست. ولی شما که میگین ترک غیرتی‌ام چطوری می‌گی به خاطر بی حجابی اینجوری شده... غیرت رو باید از شماها یاد گرفت!".
 
 
 
 
 
 
در پی انتقاد سردار آزمون خواننده مذکور پست های توهین آمیزی را علیه ستاره تیم ملی منتشر کرد و آشکارا او را بی‌غیرت خواند. مقصودلو در یکی از چندین پست بی‌شرمانه‌ای که علیه گلزن اول تیم ملی ایران منتشر کرد نوشت: «دقیقا چون ترک باغیرتم می گم حجاب! تو حتما نه ترکی نه غیرت داری! یه روز نمیشه از دست اینا سالم زندگی کرد. اما خاک برسرت که بازیکن تیم‌ملی هستی! خاک برسرت. زر نزنی نمیگن لالی بی غیرت...! مطمئن باش به زودی طبیعت تمام استعدادتو به خاطر بی غیرتی میگیره ازت.»
 
 
 
 
 

UAc7r8EEGXVw

 
 
آزمون هم در واکنش به حملات مجازی تتلو و طرفدارانش تنها به انتشار یک عکس هدفمند در اینستاگرام بسنده کرد. او در این عکس در حالی که کنار بهزاد لیتو، رپر مطرح زیرزمینی (که از قضا تتلو و طرفدارانش اصلاً رابطه خوبی با او ندارند) ایستاده و با انگشت اشاره و لبخندی موزیانه آنان را به سکوت دعوت می‌کند.
 

 

آخرین پست توهین آمیر تتلو هم به قرار زیر است.
 
 

kFl5osXSVH6l

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dm8w4