شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 09:09
کد خبر: 8557

جزئیات بازداشت محمود شهریاری + بیوگرافی

محمود شهریاری، به علت انتشار اخبار کذب کرونایی بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  بر اساس پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که اخبار منتشر شده در خصوص بازداشت محمود شهریاری صحت دارد.

 


فوری//*‌ جهت دیدن تصاویر +۱۸ به دختر تجاوز شده اینجا کلیک کنی


 

 

شهریاری روز گذشته با حکم قضایی بازداشت شده است.علت بازداشت وی انتشار اخبار کذب در موضوع شیوع ویروس کرونا عنوان شده است.

 


فوری//*‌ جهت ثبت نام فوری یارانه معشیتی دولت اینجا کلیک کنید...


 

 

ac-image-Cp1577869918qs

 

 

بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری متولد دوم دیماه  1337 در بیجار استان کردستان میباشد . محمود شهریاری از مجریان با سابقه صدا و سیما میباشد. محمود شهریاری سابقه خوب و موفقی در مجری گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما رابه‌ همراه کاظم احمدزاده دارد.

 

وی همچنین برای مدتی مجری برنامه زنده‌ رود شبکه اصفهان نیز بود.

 

از دیگر کار های‌ محمود شهریاری به بازیگری در سریال مرد 2000 هزار چهره به‌ عنوان افتخاری و کار در رادیو میتوان اشاره کرد. او در برنامه عمو های‌ فتیله‌ ای شبکه دو به‌ عنوان مجری مشغول فعالیت بوده است.

 

شهریاری این روز ها چه می‌کند ؟

وقتی با شهریاری گفتگو کردیم فقط تیتراژ برنامه فیتیله ضبط شده و او منتظر بود ببیند در برنامه زنده چه اتفاقاتی می‌افتد. شهریاری در ایام نوروز برنامه فیتیله را برای کودکان و خانواده‌ ها اجرا می‌کند.

 

برنامه‌ ای که به گفته شهریاری فقط برای کودک و نوجوان نیست ودر رویکرد جدید ؛ پدربزرگ و مادربزرگ و پدر و مادر هم همراه بچه‌ های‌ خانواده باید پای تلویزیون بنشینند. دراین برنامه مجری باید پلی میان کودکان و خانواده‌ ها بزند.

 

resized_11176944_376

 

 

– وقتی به او گفتم شما یک جورهایی به شبکه بازار تبعید شده‌اید با لفظ «تبعید» مخالفت کرد و گفت :

+ نه. شبکه بازار توسط آقای رجبی معمار اداره میشود که خیلی باتجربه است. ایشان شبکه‌ های‌ تهران و جام‌جم را اداره کرده‌اند. ایشان میدانستند ویترین یک برنامه مجری‌ اش است.

 

بهمین علت از همه ی مجری‌ های‌ قدیمی دعوت کردند. همه ی به شکلی به خاطر احترامی که برای ایشان قائل بودند به شبکه بازار آمدند.

 

شبکه بازار جزو شبکه‌ های‌ صدا و سیماست، ولی دریغ از 30 ثانیه معرفی این شبکه در دیگر شبکه‌ های‌ تلویزیون. من خیلی دوست داشتم این نکته را جایی بگویم.

 

e5db1926cd40f55fe7d024c41aa436b8

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3g78x3