پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/15 07:00
کد خبر: 7586

رضا رشیدپور از همسرش طلاق گرفت! + تصاویر دیده نشده

علت طلاق رضا رشیدپور از همسرش در برخی از شبکه های اجتماعی درج شده است که در این مقاله علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش را جویا شده ایم و در ابتدا باید بدانید که رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید است

رصد ورزشی نوشت: علت طلاق  رضا رشیدپور از همسرش در برخی از شبکه های اجتماعی درج شده است که در این مقاله علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش را جویا شده ایم و در ابتدا باید بدانید که رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید است که به تازگی در ویژه برنامه شب آرام که برای شب یلدا آماده شده است به مجری گری پرداخته است. خانم نغمه مهرپاک همسر رضا رشیدپور است که به تازگی شایعه جدایی از این زوج جوان پخش شده است و سایت رصداقتصادی به هیچ وجه صحت و سقم خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک را تایید نمی کند 

 

 

 

خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک

رضا رشیدپور در مرداد سال 1382 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده است و در حال حاضر یک دختر 13 ساله به نام هلن دارد. خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک را ممکن است در اینترنت دیده باشید اما هچ یک از سایت های معتبر از جدایی رضا رشیدپور و نغمه مهرپاک خبری را منتشر نکرده اند و ما برای آگاهی مردم عزیز ایران باید بگوییم که تاکنون این خبر تایید نشده است. رضا رشیدپور پس از رسیدن به سن 25 سالگی با یک مجری زن تلویزیون بنام نغمه مهرپاک ازدواج کرد و آشنایی این دو مجری از یک اجرای مشترک در رادیو شروع شد و سپس به ازدواج ختم شد. در خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش مهرپاک بد نیست بگوییم که این زوج جوان یک دختر به نام هلن دارند که پس از چهار سال زندگی مشترک باهم بچه دار شدند و امروز هلن رشیدپور 12 ساله شده است.

 

 

 

علت جدایی رضا رشیدپور از همسر سابقش

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش که مجری برنامه تصویر زندگی بوده است در هیچ جا بازنشر نشده است و جدایی رضا رشیدپور از همسرش کذب است. نغمه مهرپاک پس از ازدواج با رضا رشیدپور در صدا و سیما به عنوان مجری و به طور کلی در هیچ حوزه ای از رسانه فعالیتی ندارد. همسر سابق رضا رشیدپور قبلا گفته است که شوهرش رضا اصلا در خانه انسان پر حرفی نیست و بر خلاف اینکه در قاب تلویزیون خیلی زیاد صحبت می کند اما وقتی به خانه می آید نشاط و تحرک پشت دوربین را نداشت.

 

 

نغمه مهرپاک همسر سابق رضا رشیدپور پیش از این هم اعلام کرده است که بسیاری از اطرافیان به من گفته اند با این همسر شوخ‌ طبع و پر سر و صدا هیچ‌ وقت حوصله‌ ات سر نمی‌‌رود، در صورتی که اصلا چنین نیست و رضا در منزل کاملا آرام و بی سر و صدا است. علت جدایی رضا رشیدپور از همسر سابقش در بالا شرح داده شد و امیدواریم از مقاله علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک رضایت داشته باشید.

 

 
 
 

بیوگرافی رضا رشیدپور

رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای هنر است که با اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته میشود. این مجری کشورمان که چند سالی اجرای برنامه حالا خورشید را در شبکه سه سیما برعهده داشت 19 مرداد سال 1357 متولد شد و فعالیت هنری را از حدود سال 72 آغاز کرد.

 


تجاوز فوتبالیست معروف به هم دانشگاهی اش در توالت + عکس


 

 

رضا رشیدپور مجری و بازیگر کشورمان سال 82 با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی ازدواج کرد و چند سال بعد دخترش هلن به دنیا آمد.

 

 

 

mohamadreza-golzar-8

 

6-1

 

1

 

نغمه مهرپاک مجری سابق کشورمان دانش آموخته رشته روانشناسی است که فعالیت هنری را از سال 77 در رادیو آغاز کرد و در دهه هشتاد اجرای برنامه تصویر زندگی را برعهده داشت اما سالهاست که از دنیای هنر فاصله گرفته است.

 

 

cinemacinema_ir-51

 

 

رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای اجرا است که اجرای برنامه های مختلفی چون شب شیشه ای ، عبور شیشه ای ، زنده رود ، دید در شب ، هفت ، حالا خورشید ، ویژه برنامه شب یلدا و... را در کارنامه هنری اش دارد.

 

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx

 

 

این مجری کشورمان علاوه بر اجرا به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون بی پولی ، سوپراستار ، شش نفر زیر باران ، شیش و بش ، در امتداد شهر ، شرف خانواده فاضل و قاتل اهلی ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

هلن دختر رضا رشیدپور متولد سال 85 است و تنها فرزند آقا و خانم مجری است.

 

 

1551283647_برنامه-عصر-جدید

 

 

13960706001116_test_photoi

 

 

resized_524526_857

 

 

5188013

 

 

منبع: نمناک و سماتک


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nnqr3