شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 11:17
کد خبر: 6613

تجاوز جنسی وحشتناک مدیر مدرسه مذهبی به 8 دانش آموز + عکس و جزئیات

مدیر یک مدرسه فوق‌مذهبی دختران یهودی در ملبورن، که به دلیل اتهام ۷۴ مورد تجاوز جنسی به دانش‌آموزان، به اسرائیل گریخته و تحت تعقیب پلیس استرالیا بود به زودی برای محاکمه به این کشور بازگردانده می‌شود.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از گاردین؛ رسیدگی به پرونده جنجالی "مالکا لیفر" مدیر سابق مدرسه فوق مذهبی "اداس اسرائیل" در ملبورن، در سال 2007 پس از آن در دستور کار پلیس استرالیا قرار گرفت که یک زن اسرائیلی به نام "داسی الریچ" به دلیل کابوسهای شبانه با یک روانپزشک مشاوره کرد. دکتر پس از گفتگو با این زن فهمید که تمام کابوسها و اضطرابهای این زن ریشه در آزارهای جنسی او در دوران دبیرستان توسط یک مدیر مدرسه به نام "مالکا لیفر" دارد.


تجاوز وحشتناک زن مطلقه به پسر بچه 12 ساله + جزئیات


پزشک درمانگر "داسی"، همان سال از طریق یک روانشناس در ملبورن، پیگیر ماجرا شد و پس از یکسال تحقیق ، مشخص شد که هفت دانش آموز دیگر این مدرسه نیز قربانی هوسبازی "لیفر" شده‌اند. وقتی مسولان مدرسه یهودی در این باره از "لیفر" توضیح خواستند او منکر همه اتهامات شد، اما مدیر سابق مدرسه،  پیش از آنکه پلیس در جریان ماجرا قرار بگیرد همان شب مخفیانه از استرالیا به اسرائیل گریخت.

با درخواست و پیگیریهای پلیس استرالیا مبنی بر استرداد این مدیر هوسباز به کشور،سرانجام  "لیفر" در سال 2014 تحت بازداشت خانگی قرار گرفت اما دو سال بعد دادگاه صهیونیستی حکم بازداشت این زن را به دلیل نداشتن صلاحیت عقلی لغو کرد و در نتیجه موضوع استرداد وی به استرالیا و محاکمه اش منتفی شد.

xjYVBvHZDQ3E

سال 2018 پلیس رژیم صهیونیستی پس از تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده به ادعاهای "لیفر" و روانپزشکان مبنی بر عدم سلامت روانی‌ او شک کرد و این زن، بار دیگر بازداشت و به زندان فرستاده شد. 

این در حالی بود که پلیس رژیم صهیونیستی "یعقوب لیتزمن"، معاون وزیر بهداشت این رژیم و رئیس حزب "اتحاد یهودیت توراتی" را به حمایت از "لیفر" متهم و اعلام کرد "لیتزمن" روانشناسان تعیین شده توسط دادگاه برای بررسی وضعیت روانی "لیفر" را تحت فشار قرار داده تا ادعای این خانم درباره بیماری روانی‌اش را تأیید کنند.

گزارش شمانیوز می افزاید: به تازگی یک تیم جدید از روانپزشکان وضعیت سلامت روانی "لیفر" را مجددا مورد بررسی قرار دادند و به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدند که مدیر سابق مدرسه ملبورن برای جلوگیری از استرداد به استرالیا و محاکمه، بیماری روانی را بهانه کرده است.

گفتنی است با تایید سلامت روانی "لیفر" توسط تیم جدید روانپزشکان، مقامات اسرائیلی به دنبال تسریع استرداد وی به استرالیا هستند.

مترجم: مریم حسینی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4maay4