پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/31 08:51
کد خبر: 15845

امیدهای لیورپول برای بازگشت به جمع چهار تیم برتر

ضربه سر دیه گو یورنته در حالی که دوشنبه شب لیدز یونایتد برای تساوی مقابل لیورپول در لیگ برتر به پیروزی رسید اعتصاب سادیو مانه را لغو کرد.

ضربه سر دیه گو یورنته در حالی که دوشنبه شب لیدز یونایتد برای تساوی مقابل لیورپول در لیگ برتر به پیروزی رسید اعتصاب سادیو مانه را لغو کرد.

این بازی در حالی آغاز شد که در 24 ساعت آشفته فوتبال جهان برگزار شد ، گروهی متشکل از 12 تیم از جمله لیورپول اعلام کردند که برنامه های خود را برای جدایی سوپرلیگ لیگ اعلام کرده اند و بازیکنان لیدز پیراهن های گرم را که دارای آرم لیگ قهرمانان است ، تی شرت می پوشند و می خوانند: " آن را بدست آورید. فوتبال برای طرفداران است. "

- اوگدن: جاده ایلند خالی بود ، اما هنوز صدای طرفداران شنیده می شد در زمین ، تیم یورگن کلوپ به دنبال بازگشت به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بود ، در حالی که مسابقه را با سه امتیاز عقب وستهم یونایتد در رده چهارم و دو چلسی که در رده پنجم قرار داشت ، شروع کرد و همچنین به برنامه سوپرلیگ یکشنبه

در حالی که ترنت الکساندر-آرنولد توپ را به بازیکن ملی پوش سنگال واگذار کرد تا خانه را جارو کند و تیمش را به یک نیمه بیندازد ، مانه در دقیقه 31 به مهمانان Elland Road خالص شد - سرب زمان

لیدز سخت تلاش کرد تا گل تساوی را پیدا کند ، دروازه بان لیورپول ، آلیسون ، وارد عمل شد تا یک موقعیت عالی برای پاتریک رابرتز فراهم کند تا میزبان را به بازی برگرداند.

و تلاش های تیم مارسلو بیلسا بی فایده نبود ، زیرا یورنته در دقیقه 87 با یک گل تساوی بازی شایسته لیدز را به ثمر رساند تا ترمز بازگشت لیورپول به جمع چهار تیم برتر را به ثمر برساند.

 

بازیکنان لیدز پس از به ثمر رساندن گل مقابل لیورپول در لیگ برتر جشن می گیرند. لی اسمیت - استخر / گتی ایماژ

مهاجم میزبان پاتریک بامفورد به جمع منتقدین پیوست که 12 باشگاه برتر اروپا برای شکل گیری رقابت جداگانه و رقابت با لیگ قهرمانان یوفا را محکوم کردند.

بامفورد به Sky Sports گفت: "ما تازه آنچه را همه دیده اند دیده ایم." "چیزهایی که آنها درباره آنها صحبت می کنند شگفت انگیز است. من نمی توانم درک کنم. این هیاهو شگفت آور است و شرم آور است که در مورد چیزهای دیگر مانند نژادپرستی اینگونه نیست.

"ما مانند هواداران هستیم. نمی توانیم باور کنیم و نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من هواداری را ندیدم که خوشحال باشد و در نهایت فوتبال به هواداران مربوط می شود. بدون هواداران فوتبال هیچ چیز نیست."

هافبک لیورپول جیمز میلنر افزود: "من فقط می توانم نظرم را بگویم ، من آن را دوست ندارم و امیدوارم که این اتفاق نیفتد. من می توانم آنچه در مورد آن گفته شده را تصور کنم و احتمالاً با بسیاری از موارد موافقم."

بیلسا تیم خود را به خاطر حفاری عمیق ستایش کرد تا بعد از بازی شکست نخورد.

بیلسا گفت: "دوره هایی وجود داشت که یکی بر دیگری سلطه داشت." "شاید در نیمه دوم وقتی می باختیم تداوم بیشتری داشتیم وقتی به دنبال گل تساوی بودیم.

"ما همچنان خطرناک بودیم حتی اگر حریف نزدیک به دروازه خود دفاع می کرد."

کلوپ ، همتای بیلسا در لیورپول ، پس از اینکه تیمش اجازه داد پیروزی از قدرت دور شود ، چهره ای شجاعانه به نمایش گذاشت.

وی گفت: "البته ناامیدکننده است اما نمی توان گفت شایسته لیدز نبود." "ما در نیمه اول موقعیت های بزرگی داشتیم اما از این موقعیت ها استفاده نکردیم.

"ما با تمام داشته هایمان برای لیگ قهرمانان می جنگیم. در پایان این یک امتیاز بیشتر است. همیشه بهترین پیروزی در همه بازی ها است اما اگر نه باید کمی لرزش کنیم و دوباره برویم و این همان کاری است که انجام خواهیم داد "

این نتیجه باعث شد لیورپول با 53 امتیاز از 32 بازی در رده ششم قرار بگیرد ، یکی پشت سر چلسی در رده پنجم که یک بازی در اختیار دارد و دو امتیاز دیگر با وستهام در چهارم است. لیدز با 46 امتیاز دهم ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqe6l