پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/12 03:21
علی دایی
کد خبر: 39111

بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی | همسر دوم علی دایی کیست؟

بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی + عکس جدید و اینستاگرام و محل زندگی دختر و مریم همسر اول علی دایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دنیز دایی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۸۱بوده و در حال حاضر ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن موهای این حیوان خانگی است. اکنون هم او ویدیویی از یک سگ نگهبان غول‌پیکر و ترسناک در حیاط یک ویلای لاکچری منتشر کرده است.

علی دایی

بیوگرافی دنیز دایی کجاست

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

دنیز این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند

در پیج اینستاگرام این دختر عکس و فیلم های رقص او وجود دارد و فیلم و عکس های تمرینات رقص و ورزش منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می‌شود.

صفحه اینستاگرام دنیز دایی deniz_daei است.

علی دایی

ازدواج دوم علی دایی با یک تاجر طلا

علی دایی سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدرخوب متعلق به وی می باشد.​

علی دایی که در دانشگاه صنعتی شریف مهندسی متالوژی خوانده در سال 86 از سوی فیفا به عنوان بیست و ششمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان معرفی شد. دایی نه تنها از لحاظ عناوین فردی و تیمی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران به شمار می رود که ثروتمندترین نیز هست. او یکی از سرمایه دارهای بزرگ ورزش به شمار می آید که البته همیشه دستی هم در کار خیر دارد. دایی هم اکنون ساکن نیاوران است.

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد . اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

علی دایی

صفحه اینستاگرام دنیز دایی

صفحه اینستاگرام دنیز با نشانی deniz_daei@ در دسترس عموم بوده و بیش از ۵۲۴۵۰ نفر تا این لحظه فالوور دارد. او ۴۹ پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که بیشتر او را در حال گردش، در کنار دوستان یا در کلاس رقص نشان می دهد.

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل و در محله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبانگیرش شود در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

علی دایی مادر دنیز را انکار کرد

علی دایی اولین مهمان برنامه ی اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» با اجرای عادل فردوسی پور بود و در بخشی از گفتگوی خود به زندگی شخصی اش پرداخت.

در حالی که پیش تر گفته شده بود علی دایی تاکنون دو بار ازدواج کرده و دختر بزرگش دنیز دایی را از همسر اول خود دارد و دختر کوچک ترش نورا دایی نیز ثمره ی ازدواج دوم او است، این فوتبالیست سابق در مصاحبه ی جدید خود این شایعات را رد کرد و گفت تاکنون تنها یک بار در سال ۸۳ ازدواج کرده است. او همچنین درباره ی دخترانش گفت دنیز ۱۶ سال دارد و در انگلیس در کالج تحصیل می کند و به زودی به دانشگاه می رود و نورا نیز ۱۱ سال دارد و در ایران پیش پدر و مادرش زندگی می کند.

پس از انتشار صحبت های علی دایی درباره ی ازدواجش، دختر بزرگ وی دنیز دایی و همینطور مادر وی پست هایی در اینستاگرام خودمنتشر کردند که به نظر می رسید واکنشی به صحبت های دایی باشد.

ابتدا دنیز دایی در پستی اینستاگرامی که با تصویری از کودکی او در کنار مادرش مهسا همراه بود نوشت به زودی ۱۸ ساله خواهد شد.

دنیز دایی در این پست نوشت: «امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که ١٨ سالم بشه و نشستم عکسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم. فکر میکنم عکس تولد یک سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ٢٠ شهریور. خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم. مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی. دوستت دارم.»

بیوگرافی علی دایی و زندگی شخصی او

علی دایی در چهاردهمین روز از بهمن ماه 1348&در محله جیرال اردبیل به دنیا آمد او فرزند سوم خانواده می باشد که چهار برادر دیگر بنام‌های عبدالله، محمد، حسن و حسین نیز دارد. تنها خواهر علی دایی در 15 امین روز زندگی اش به دلیل بیماری درگذشت ، علی دایی از کودکی به نام شهریار شهرت داشته که در حال حاضر نیز شهریار فوتبال ایران لقب دارد، او که فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرده پس از قبولی در دانشگاه به تهران آمد و در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تدریس شد و همزمان به تیم تاکسیرانی تهران پیوست و پس از چهار سال با تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و استعداد او در فوتبال کشف شد و به تیم ملی دعوت شد، علی دایی در نهایت سال 1387 در 39 سالگی برای همیشه بازی فوتبال را در سطح حرفه ای کنار گذاشت و به مربیگری روی آورد.

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف قبول شد ، اما فوتبال مانع از پذیرش او در گزینش ورود به دانشگاه شد، به همین دلیل همان دوره به دادن آزمون روی آورد که در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب قبول شد و دو ترم نیز به دانشگاه رفت اما در سال 1367 با قبولی در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف تغییر رشته داد و لیسانس خود را در بهمن‌ماه سال 1371 از همان دانشگاه دریافت کرد. علی دایی تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد ادامه داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koarv