دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 09:07
کد خبر: 38619

فرزندان پیکه طرف شکیرا را گرفتند | نمی خواهیم با زن جدیدت باشیم!

به نظر می‌رسد که فرزندان جرارد پیکه در یک موضوع اساسی با او مخالفت دارند.

به گزارش رصد ورزشی: در حال حاضر، شکیرا با دو پسرش میلان و ساشا در فلوریدا زندگی جدیدی را آغاز کرده است. او در ابتدای این ماه، همراه با خانواده‌اش، از اسپانیا به آمریکا نقل مکان کرد و بعد از جدایی پر سر و صدای خود با جرارد پیکه ، برای شروعی تازه آماده شدند. به نظر می‌رسد که فرزندان پیکه تمایلی به گذراندن وقت با کلارا چیا مارتی ندارند. جوردی مارتین، یک روزنامه‌نگار اسپانیایی، این موضوع را در برنامه Intrusos مطرح کرده است. طبق گفته مارتین، فرزندان پیکه بیان کرده‌اند که "ما نمی‌خواهیم با او باشیم" و همچنین ضمن تحمیل شرطی برای جرارد پیکه، خواستار ملاقات با او بدون حضور کلارا بوده‌اند. آن‌ها خواستار بوده‌اند که در طی ۱۰ روزی که در میامی سپری می‌کنند، با کلارا همراه نباشند.

مارتین توضیح داد که توافقنامه حضانت شکیرا و پیکه به چه شکلی است. او ادعا کرد که پیکه ۱۰ روز از ماه را دارد که می‌تواند با پسرانش سپری کند. او همچنین توضیح داد که اگر پیکه به میامی نقل مکان کند، حضانت بچه‌ها بین او و شکیرا به صورت نصف - نصف تقسیم می‌شود. مارتین همچنین معتقد است بچه‌ها از مادرشان حمایت می‌کنند و دیده‌اند که او در یک سال گذشته چقدر رنج کشیده است.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی La Vanguardia، پیکه حضانت فرزندان خود را در تمام تعطیلات مدرسه، از جمله روز شکرگزاری، کریسمس، و تعطیلات بهاری بر عهده دارد. در مورد تعطیلات تابستانی، زمان بچه‌ها ۷۰ - ۳۰ تقسیم می‌شود و پیکه بیشتر روز‌ها را برای خودش در اختیار دارد.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqp5z