پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 06:15
یحیی گل محمدی | یحیی گل محمدی سرمربی | یحیی گل محمدی و پرسپولیس
کد خبر: 38466

یحیی گل محمدی 10 بازیکن خود را برای دربی از دست داد | واکنش یحیی گل محمدی به این خبر

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرده است که به دلیل خطرات مرتبط با بازیکنانش، قصد ندارد ریسک تغییر در ترکیب اصلی تیمش را در بازی دربی بپذیرد تا از محرومیت آن‌ها جلوگیری شود.

یحیی گل محمدی، بازیکن سابق حرفه‌ای فوتبال و مربی کنونی این رشته ورزشی است. یحیی گل محمدی در تیم مطرح پرسپولیس به عموان سرمربی فعالیت دارد و توانسته در این سال ها افتخارات زیادی را با این تیم بدست آورد. تیم پرسپولیس با مربی‌گری یحیی گل محمدی، در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیز توانست به مقام نایب قهرمانی برسد.

«بازی اول را فدای بازی بعدی نمی‌کنم»؛ این استراتژی یحیی گل‌محمدی در پنج فینال پیش‌ رو تا پایان لیگ بیست و دوم خواهد بود.

پرسپولیس در شرایطی این هفته باید برابر مس کرمان قرار گیرد که ۱۰ بازیکن این تیم که عمدتا جزو نفرات اصلی و تاثیرگذار تیم هستند، در خطر از دست دادن بازی بعدی در صورت دریافت کارت زرد از کوپال ناظمی خواهند بود. این مسئله از جهتی حائز اهمیت است که بازی بعد از مس کرمان مقابل استقلال و در دربی خواهد بود. دیداری که به نوبه خود در هر شرایطی اهمیت بالایی دارد و این‌بار اما به دلیل در کورس بودن در مسیر قهرمانی دو تیم، از اهمیتی چند برابر برخوردار است.

در اردوگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی و محمد عمری ۱۰ بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت در جدال با مس کرمان محروم خواهند شد.

موضوعی که به نظر می‌رسد باعث شود یحیی گل‌محمدی برای این دیدار که مقابل حریفی پایین جدولی خواهد بود، به برخی از ستاره‌های تیمش در مسیر حفظ آن‌ها برای دربی استراحت دهد.

حتی در این زمینه پیشنهاد ترکیبی از نفرات غالبا نیمکت نشین که می‌توانند برابر مس به میدان رفته و در خطر محرومیت نباشند نیز داده شد اما تمرین دو روز اخیر سرخ‌ها با تدابیر تاکتیکی و تکنیکی یحیی گل‌محمدی رویه دیگری را نشان می‌دهد.

سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است و نمی‌خواهد با فروپاشی ناگهانی ترکیب تیمش، شرایط پر ریسکی را در این جدال پشت سر بگذارد، از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.

گل‌محمدی با اعتقاد به این موضوع که نفرات تیمش از حداکثر تجربه برای فرار از دریافت کارت منجر به محرومیت برخوردار هستند، قصد ندارد تغییر چندانی در ترکیب تیمش شکل دهد و با تمام قدرت و ترکیبی هماهنگ‌تر برابر مس در کرمان حاضر خواهد شد.

سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی به بازیکنان نیز توصیه کرده‌اند ضمن دوری از شرایطی که منجر به دریافت کارت بی‌دلیل توسط آن‌ها شود، با حداکثر قدرت و تمرکز برابر حریف حاضر شده و نگرانی بابت محرومیت نداشته باشند و سه امتیاز این جدال نیز همانند دربی برای آن‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل اهمیت خواهد داشت.

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس بیش از دو تغییر نسبت به دیدار قبلی در جدال با مس کرمان در نظر گرفته شود و این بازیکنان خواهند بود که با تمرکز و توان فنی خود به دنبال حفظ خود از محرومیت احتمالی در دربی خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbyyy